my cute Bl0g !

ASSALAMMUALAIKUM !! ^_^
Sem0ga hidup kita sentiasa di rahmati ALLAH S.W.T
amin...

Saturday, July 3, 2010

Terkini

salam.. lame jugk aku x update bl0g aku nih, kadang2 xtau ape nk cite, kehidupan aku same je, xder ape yg menarik.. hari2 aku buat mende yg same, bng0n pg, g0s0k gigi n mndi mande.. tpi yg ni bertukar cketlaa.. dlu time aku 1st time ms0k k0lej ni, aku mmg rajin gler mang0n pagi.. matahati x terbit lgi aku dah turun g tggu bas nk g k0lej, skg ni, ble dh jd seni0r ! hahaha.. jgn harp aku nk mang0n sbl0m mtahri.. mtahri p0n dah asyik2 mengejek aku.. kadang2 aku rsa tercabr, tpi memandang kn malas lg menguasai sumnye. aku pedulik kan sume tuh.. ^_^ tid0 mmg bez !!

pastuh..tggu bas, nek bas, turun bas blik sbb dah smpai k0lej, n jalan nek tgga tgkat 3. HAA ! yg ni p0n dah tukar, dulu aku nk nek tgkat 3 asyik nek lif je.. tgga 2 jargla aku jmpe.. skg ni dah rajin ! nak nek tgkat 6 p0n aku nek tgga tau..! betapa rajinnyee aku ! HAHA =D tapi sbnrnye ade mksd d sebalik sume kerajinan aku ! nk tau pe?? berat bdn aku dah menguasai.. tu yg pulun nek turun tgga ! HAHAHA =D t0k membakr lemk2 yg skarang semakn bermastauti kat dalam tissue n muscle2 aku nih. HAHA =D

pastuh ! aku msok kls n mulela sume geng2 kls aku men0lehkn kplanye mngadap aku ! biasela artis MAHSA dah ms0k.. HAHA =D dan mulela ayat yg setiap pagi aku nk ms0k klas n aku rsa di0rg p0n dah x terlayan, G00D MORNING MALAYSIA ! tpi kadang2 kerna tu jgklah aku kne marah dgn lecturer. dahla dtg lmbt, ms0k kels nk bising2. HAHA =D tpi aku dah biase sume 2. hobi ! =P

then ! bermulala sesi pembelajarn yg alamk..kadang2 sangat2 memb0sankn ! aduhai ! lecturer kat depn 2 dah dua aku tg0k, dah mcm2 strategi aku wat supaya x ngnt0k. makn asam, kacau mudak sblah aku, main BINGO, SOS, n men surat2 ngn mudak depan aku. xjugk hlg ngnt0k nih ! last2.. hanyut jugk aku! mmpikan abg askar yg tgh berperang kat UPNM tuh ! hihi =P

bg0n je dri tid0 time dah hbs blajr, tpi jgn ingt aku sll tid0 je.. x.. aku still mudak rajin nk dgr pe yg lecturer ajar.. hehe.. kadang2 je time mls smpai 2 yg aku TERtid0 ! HAHA =D pas hbs klas aku balikla.. mkn, study, mlm2 0n9 jap, then study blik pastuh tid0 ! ^_^ then pg tu, bermulala hri yg sme t0k aku..hehe

mcm 2 la kish kehidupn aku tiap2 hari.. xder pe yg menarik p0n.. aku hya gadis yg biasa yg sntiasa ceria n suke meluangkn msa aku ngn kgkwan. until the next p0st ! XOXOXOXO ^_^

No comments:

Post a Comment