my cute Bl0g !

ASSALAMMUALAIKUM !! ^_^
Sem0ga hidup kita sentiasa di rahmati ALLAH S.W.T
amin...

Tuesday, November 9, 2010

kalimah taubat besar....


'aku meminta ampun kepada ALLAH yang maha besar, aku meminta ampun kepada ALLAH yang maha besar, aku meminta ampun kepada ALLAH yang maha besar... tidak disembah yang lain, hanya Tuhan yg maha hidup dan berdiri sendiri.. Aku bertaubat dari segala d0sa yang aku kerjakan, sengaja atau tidak sengaja, dengan sembunyi atau terang-terangan, baik d0sa kecil ataup0n d0sa besar, kerana Engkau YA ALLAH maha pengampun akan d0sa-d0sa... Engkaulah yang membuka hati untuk bertaubat, Engkaulah penutup segala yang aib, Engkau melenyapkan segala kedukaan, Dan aku bertaubat dari segala d0sa yang aku ketahui atau yang tidak aku ketahui, hanya Engkaulah YA ALLAH yang mengetahui segala yang tersembunyi...

Tidak ada daya dan kekuatan melainkan dengan ALLAH yang maha tinggi dan yang maha besar...

YA ALLAH, sesungguhnya aku menyesali atas semua perbuatan yang aku lakukan, dan berikanlah aku petunjuk agar aku benar-benar tidak terpes0ng dari agama aku, agama ISLAM...

YA ALLAH, jika sekiranya pernah aku syirik dan syak dalam keimanan dan pengEsaan terhadap Engkau, aku bertaubat dan ampunilah kesalahan aku, aku mengucapkan dan mentasdikkan bahawa tiada Tuhan melainkan ALLAH dan Nabi Muhammad itu adalah pesuruh ALLAH....


No comments:

Post a Comment