my cute Bl0g !

ASSALAMMUALAIKUM !! ^_^
Sem0ga hidup kita sentiasa di rahmati ALLAH S.W.T
amin...

Saturday, December 25, 2010

weyh k0rg ! bisnes HOT !! ;D

Assalammualaikum kgkwn sume !! ^_^ pe kabar..hrp sume sehat.. Hepy Krismas kpd kgkwn aku yg menymbutnye.. hehe ;)) ni..aku nk pr0m0te smething sbnrnye.. Adik aku, Nurnasuha ngn Nurnazura (http://pelanginazura.blogspot.com/) ade wat bisnes kecil kecilan, sempena mengisi masa k0s0ng pas hbs SPM t0k jual PENCIL CASE ^_^ cntik n cute glerr ahh.. ni di0rg wat sndri tau, jahit sndri, sume gna m0dal sndri. aku p0n beli 1.. hihi ;PP

meh aku tnjukkn k0rg gmbr2 pncil case yg di0rg wat, yg besar harganye RM15 je, yg kecik cket rm10..murh je ! ^_^

yg nih RM15 ^_^






yg ni pulak RM10 ^_^ kecik cket dri yg gmbar kat atas tuh.







2 lah sbhagian pencil case yg di0rg wat ^_^ kalau k0rg nk beli blh la c0ntact aku (013-3191825) 0r arder je tr0s ke adik aku yg aku bg link bl0g die kat atas td. ni bisnes kecil kecilan je.. ^_^ mncri rezki yg halal n wat perkara yg berfaedah dripada melepak xtntu pasal. ^_^ harp k0rg s0k0ng ye. remaja skg perlukn s0k0ngan dan d0r0ngan supaya di0rg xwat perkara2 yg mndtgkn kemudaratan pd dri di0rg sndri nnt. until the next p0st ! L0ve u !! ^_^

No comments:

Post a Comment