my cute Bl0g !

ASSALAMMUALAIKUM !! ^_^
Sem0ga hidup kita sentiasa di rahmati ALLAH S.W.T
amin...

Sunday, January 9, 2011

kengkwan aku ^_^

Assalammualaikum wth.. kgkwan n sesape je yg jd silent reader kat bl0g aku nih.. time kasih byk2 sbb sudi luangkn msa t0k k0rg bce bl0g aku nih.. hehe.. ^_^

baik ! cite kali nih..aku nk menceritakn tntng shabt2 aku yg baik ngn aku, yg dah byk t0l0ng aku n yg sntiasa bntu aku xkire msa n wktu.. ^_^ tnpa mereka, siapalah aku.. aku bertime kasih byk2 kat di0rg..

Yang 1st! die s0rg yg sgt cntik n lemah lmbut, spe2 je yg tg0k muke die mst sejuk je hti nih.. bet0l ! aku xtipu.. s0rg shabt yg sgalanya aku k0ngsi bersma.. ^_^ xder rahsia p0n antra kami.. s0rg shabat yg byk mngajar aku erti kehidupn yg sbnr, mengajr aku erti keikhlasan dlm pershabtan, bg aku sush dah nk jmpe se0rg shabat yg sebaik die.. time kasih sgt2 kepada SITI SARAH binti HAZRIL..


Aku berkenalan dgn sarah dri 1st lg aku ms0k k0lej, aku ingt lg time 2 mte die merah2 sbb bru pas nangis...hehe ^_^ yelah, 1st time tggalkn family.. aku teg0r die, then start dri citu, kmi mcm belgkas..mne2 je kmi prgi mst berdua, kalau kurg s0rg mst 0rg len pasan nyelah ! ^_^ sarah s0rg yg suke berter0s terang.. die penh ckp, die anggap aku mcm adik die.. bile berlaku salah phm, die sndri akan teg0r aku dan bgtau pe salah aku.. dri citu kmi bertmbh rapat n rapat, smpai 1 hri.. sarah bgtau aku die akan berkahwin dan xkan smbung study kat k0lej nih.. fuh ! akulaa 0rg yg paling sedih ;)) kat spe lg aku nk gurau2 n luahkn pe yg aku rsa.. tpi aku h0rmat sume kptusan die.. =))

Perkara yg wat aku ktwa s0rg smpai skg, ialah..kgemaran kmi sme ! ^_^ ape yg aku suke, 2 laa yg sarah suke.. sampai bju kmi p0n sme tau ! suratan atau kebet0lan?? hehe.. yg dlm2 p0n sme..hihihi ;PP bile teringt balik.. aku mmg blh senyum s0rg2.. skg nih, sarah dah bhgia dgn suami die..n dah di kurniakan s0rg chaya mata lelaki yg sgt c0mey !! ^_^ cium kan rayyan t0k aku eh sarah ! ^_^ rindu k0 !

yg 2nd ! kwn aku yg xjemu2 layan prngai aku, die 0rg yg paling sbr..ik0t je ckp aku.. hehehe ^_^ suke dgr cite2 aku, pndai amek hti aku time aku tgh cedih..de je perkra die wat smpai aku ktwa n sengih2 dlm tangisan..hihi ;PP xpenh bersungut p0n ble aku mnx tlg pape.. tua setah0n dri aku.. time kasih sgt2 kpd MUHD FADHLI bin ROSLAN


Kami berkenalan msa kami pg 1 kem yg di anjurkan HELP University n IPTS ke Pulau Pangk0r. 1st time aku tg0k die..aku dah tertarik..hihi..feewwitt.. tpi jgn salah sgka..tertarik sbb cra n gya die yg menarik minat aku, malu2 kucing gitu.hahaha ;DD tg0k2 die 1 gr0up ngn aku.. blh laa aku berkenaln.. hehe. aku pggil die Ayieeeeee kun ! ^_^ die mmg pemalu 0rgnye.. tpi bile dah knal bet0l2, k0rg akan tau sape kah die yg sbnrnyee..hehe ^_^ aku ingt stakat kat citu je perkenaln kami, rpenye smpai skg kmi berkwan, Alhamdulillah.. Die study kat MMC, amek jurusan Creative New Media. tpi die dah hbs study dah ^_^ Sume gmbar yg die amek, sume cntik2, yg xcntik p0n jd cntik ^_^ d0a aku t0k die sm0ga ALLAH anugerahkn die s0rg wanita yg sebaik die..amin3.. ;))

Rmai lg pasal kgkwn aku yg aku nk cite.. ^_^ but yg 2 p0st yg len 0k ^_^ aku syg kwan2 aku n my future hubby..hehe ;PP gatai.. ape p0n ! senyum n ceria sll kwn2 ku !! bye2 !^_^

No comments:

Post a Comment