my cute Bl0g !

ASSALAMMUALAIKUM !! ^_^
Sem0ga hidup kita sentiasa di rahmati ALLAH S.W.T
amin...

Saturday, February 19, 2011

Ku Kembali

Assalammualaikum wth kgkwan n silent reader bl0g aku nih.. hehe ;))
dah lme rsa nye aku x0n bl0g ni sbb mmbz kn dri t0k persediaan perang exam! perang punye perang, Alhamdulillah, berkat usaha, d0a mama ngn papa, d0a kekasih hti, n d0a sume kgkwn aku..aku LULUS t0k final exam k0lej !! Yeahh !! ;DD aku rsa perkara ni yg paling ser0n0k buat aky.. Syukur Ya ALLAH...

Dah nk ms0k bulan Mac dah, tpi mcm2 pengalaman pahit manis yang menguji kesabaran dan hati aku nih.. Tapi..ape yg menguatkn aku adalah ujian dan dugaan yang ALLAH bg..ianya mampu untuk kite tanggung.. DIA yakin yang kite mmpu untuk tempuhinye... DIA nk kite lebih dekat dan lebih lebih mengingatinye dalam apa jua keadaan p0n.. Itu yang paling aku yakin sekali..

Pengalaman pahit ni jugk mengajar aku erti kehidupan yang sebenar.. kita xkn selalu gembira dan kite juga xkn selalu nye sedih.. di sebalik kegembiraan terselit kedukaan, dan di sebalik kesedihan ade kegembiraan yang akan datang pada kite. Ikut diri sendri bagaimana dan macam mane kite nilai kn nye. Dan aku... aku selalu berfikir.. aku perlu kuat untuk hidup... setiap hri aku berd0a agar di panjangkn nyawa aku, kerana aku tahu, aku sbgai Hamba ALLAH, masih byk tggungjwbku terhadp keluarga, teman hidupku dan diri aku sendri dan yang paling penting tggungjwb aku terhadap yang Maha Esa...

Aku selalu mengingatkn diri aku tntang masa depan aku.. Masa depan yang InsyaALLAH akan di permudahkn 0lehNYA.. setiap ujian dan dugaan yang datang aku akan tempuh dengan kesabaran yang datangnye dri ALLAH.. setiap nikmat dah kurniaan NYA aku bersyukur yang juga..datang dri ALLAH... amin..amin..amin...

No comments:

Post a Comment