my cute Bl0g !

ASSALAMMUALAIKUM !! ^_^
Sem0ga hidup kita sentiasa di rahmati ALLAH S.W.T
amin...

Friday, February 25, 2011

Shoulder Dislocate


Assalammualaikum kgkwn sume !! ^_^ syukur kerana berkesempatan lg t0k aku nk menaip bl0g nih.. hehehe ;)) kali nih aku nk citekan pasal kekasih hti aku ngn tangannye...

20/02/2011 hri ahad..haziq de pertndingan beskal.. aku mmg suke nyibuk ikut je die mne2 race beskal yg die mas0k..hihi.. pg tu aku amek die kat upnm n tr0skn perjalanan ke sepang circuit..kat citula race 2. Sebenarnye dri pg tu aku rsa mcm dah xcedp hti je.. mcm de something akan happen, tpi aku wat xtau je..k0n0nnye xnklah p.k byk2 sgt.

Smpai je kat sepang, haziq ckp die nk ms0k race yg ptg pk0l 4.30, jd kenelaa tggu bpe jam lg..xperlaa blh laa aku luangkn cket msa dgn die, hehehe ;)) tpi ttba haziq kta die nk ms0k race pg 2..acara mountain bike.. rsa xcedap hti aku dtg balik.. tapi aku pndamkn lg sbb xnk bg haziq risau..n xperlaa die nk msok, mne tau de rezki die menang..

Then, raca p0n start.. mak ngn abah haziq p0n dah smpai..jdi kami d0k laa kat tepi jalan 2 nk tg0k haziq ngn adiknye race..aku dah nmpk dah 1 group pertama yg lalu, then 2nd..3rd..4th..5th.. n seterusnya..aku masih lg xnmpk2 haziq aku nih..mne laaa die.. dah ms0k ke 2nd r0und dah aku tg0k 1st gr0up td lalu.. abah kata msti die jat0h nih..aku dah mule rsau.. xperlaa..mgkin jat0h yg biase2.. ttba abah kata die nmpk ambulance..abah p0n g la tg0k, 5 mint cmtu abah ngn muke cemas dtg kat kit0rg kata haziq jat0h ter0k..nk kne g spital putajya.. ADUH!! risau aku bertmbah2...

Abah s0h aku nek ambulan 2 ngn mak.. tg0k je muke haziq ngn tgan die time 2..aku rsa cm nk nangis sgt2... hti aku jd sayu... tpi aku tahan..aku xleh nangis, nnt die lg sakit.. smpai je kat spital tr0s g wad kecemasan n tggu laa haziq aku 2 kat citu selama bberapa jam.. abah yg g tg0k2 kn haziq..aku ngn mak tggu je kat luar..

Bberape jam pastuh haziq kuar ngn tgan die dah d anduh.. haziq cite, d0kt0r bg ubat tid0 then msa 2 d0kt0r 2 bet0lkn tgan haziq, jd haziq xrsa sakit.. dlm kete aku nmpk haziq pent sgt n sgt2 d0wn..aku phm sgt prasaan die time 2... tpi xperla..sume 2 tkdir dri ALLAH..kalau haziq xms0k p0n race 2, tpi kalau dah ALLAH 2 kata tgn haziq akan dislocate akan terjadi jugk.. abg !! jgn putus asa ye ! n cepat semb0h tau ! aku bersyukur sbb tgn haziq xpatah..de hkmah segala ni berlaku...




4 comments:

  1. dia dh cacat..ngeh2,,,jahat nye along..hahahha

    ReplyDelete
  2. hehehe ;)) cacat p0n..lili masih syg.. ;))

    ReplyDelete
  3. baru nk stalker...hope cpt sembuh haziq awk k.. =)

    ReplyDelete
  4. elle : hihihi ;P xdpt lak nk stalker.. d0akn ye die cepat sembuh... cian die..

    ReplyDelete