my cute Bl0g !

ASSALAMMUALAIKUM !! ^_^
Sem0ga hidup kita sentiasa di rahmati ALLAH S.W.T
amin...

Wednesday, April 6, 2011

Tandas

Assalammualaikum, hri ni byk perkara yg memalukan aku..hahaha, yg aku xleh nk lupe, bile aku yg P0mpuan nih terms0k tndas lelaki. Nk wat cmne?? aku dah xtahan sgt dah nk mmbuang, xsempt nk tg0k sign kat pintu tu haa.. lntak, jnji kje aku beres. HAHA ;DD

Time 2 p0n xder 0rg, aku melulu je tnpe men0leh mne2. Time sedap melabur, aku dgr ade sore yg garau kat luar 2. Aku terp.k, mak aii.. apo r0ck b0nar s0re minah kek luar tuh??? then aku tr0s melabur dan melabur.. ttba aku dgr lg s0re garau yg ke2. Ishh!! tau laa skg tgh mggu hujan2 nih, xknlaa demam2 p0n smpai s0re garau cmtuh. Aku still relax je kat dlm tndas 2.

Fuhh..lega2, kje2 melabur p0n dah slesai. Bet0l2kan cket bju kurung yg cntik nih, mule t0k bukk pintu.. then.. 3 pasang mte skaligus melihat ke arah aku ngn mulut ternganga. Aku lglaa, bukn stakat menganga...mulut siap terbukk saiz sek0r ayam leh ms0k nye. Ape lg ! aku kuarkan sgla kudrat dan keringat aku lari kuar smbil menjerit mnx t0l0ng. Padahal sndri salah, sndri yg mnx t0l0ng. HAHA. :D

Kat luar t0ilet 2 aku dengar di0rg ktwa terbahak2 cm nk terkuar anak tekak di0rg ktawakn aku. Aku trasa muke aku kuar asap yg 0rg minat cite katun je leh nmpk. HAHA ;D malu tahap gaban laahh! pengajaran nye, jgn bertindak melulu cam aku, nnt cmnilah jd nye.

p/s : sbnrnye...byk msalah time 2, 2 yg terms0k tndas lelaki ;PP

5 comments:

  1. hahahahaahhahahahah
    klu den la,den buat-buat jd tkang cuci toilet!

    ReplyDelete
  2. onie : KAHKAHKAH ;)) idea mntap 2 !

    ReplyDelete
  3. lorh ....dasyat nyeh ..boleh jdy mcm tu ...hikhik

    ReplyDelete
  4. nazzira : HAHA =D t0bat xnk terjadi lg perkara cmnih ! hihi ;PP

    ReplyDelete
  5. 'ter'salah ke 'sengaja' nie berr...? kau ni bukan betol..hehe

    ReplyDelete