my cute Bl0g !

ASSALAMMUALAIKUM !! ^_^
Sem0ga hidup kita sentiasa di rahmati ALLAH S.W.T
amin...

Thursday, February 23, 2012

Assalammualaikum semua ^_^

Bes0k genap sebulan aku tak menjengah bl0g aku yang semakin muram dan suram sama macam orangnya, eh! taklah, aku happy je memandang walaup0n still mempertahan ke-single-lan aku, wakaka. Jadi sebelum lengkap sebulan, aku saja jelah mengupdatekan bl0g aku yang aku pun blurr tak tahu nak postkan mende.


(acting je lebih nih)

Orite! muke msih blurr, termenung memikirkan masa depan yang aku and k0rang semua pun tak tahu apa yang akan berlaku dan yang paling utama, aku tak tahu nak cerita apa post kali nih. (tapi nakk jugkk).

Pernah tak k0rang2 yang girls mengalami PMS yang ter0k macam aku nih?? Aku pun heran, PMS aku nih berlaku secara inv0luntary action, dengan kata lain secara tidak sengaja, bukan yang biasa2 je, yang ter0k nya, hambek! semua 0rang keliling aku memang kena, siapa yang dah faham tu pun akan tarik muka lebih dari aku yang PMS nih. heeee ;P mintak maap ehh k0rang2. 

Bercerita pasal PMS nih kan, kadang2 ada sesetengah girls akan merasa diri dia paling tak berguna, tak cantik macam 0rang lain la, rasa diri dia gem0k padahal dia kurus kering ya amat!. Ada jugak yang sensitif tak tentu pasal (haa! yang ni aku, baik ngaku awal..hihi), tetiba aje menangis, teng0k cerita k0rea pun leh nanges padahal tak delah cedih sangat pun, ada jugak yang melinting tetiba, adehh.. Kalau aku nak list kan satu2, memang tak lah kan, banyak gil0000 k0t! 

Jadi! kepada sesiapa girls yang kena PMS nih, k0rang kena pandai untuk k0ntr0l walaup0n aku tahu memangla susahnyeeeee ya amat! dan 0rang2 sekeliling nih, harap2 k0rang akan lebih memahami girls yang kena PMS nih 0rite ^_^ aku tahu k0rang akan terasa dan kadang2 tak tahu nak buat apa, alaaa k0rang layankan aje, hehehe, kena marah pun anggukkan aje beb, bila nanges jangan pujuk, duduk je sebelah dia, kalau dia halau baru k0rang ch0w! hihi, layankan aje. Nanti2 el0kla tuh. 

Orite! habis dah cerita pasal PMS, teng0klah bila lagi aku rajin untuk buat next p0st yang lebih cemerlang, gemilang dan terbilang! heeee ;P 

Terima kasih sebab sudi baca ^^! have a nice day semua!

No comments:

Post a Comment