my cute Bl0g !

ASSALAMMUALAIKUM !! ^_^
Sem0ga hidup kita sentiasa di rahmati ALLAH S.W.T
amin...

Monday, June 4, 2012

Photoshoot KAYANGAN VS Puteri BUNIAN;D

Assalammualaikum..

Baju Bukan Sebarang Baju
Baju Buatan Dari Kayangan
Lagu Bukan Sebarang Lagu
Lagu Nyayian Puteri Bunian

Nah hamekk! Aku bagi k0rang berpantun sebagai pembuka bicara post aku kali ni yang taj0k nya p0n ph0t0sh00t kayangan vs puteri bunian. haha ;D Aku dah janji nak postkan shoot yang bertemakan kayangan dan puteri bunian ni. Tema ni aku sendiri yang cadangkan dekat ketua ph0t0g - abg ucu irfan. Aku kemukakan tema macam ni sebab aku rasa macam cute je, dan sangat2 suci dan murni memandangkan kaler baju kena warna putih. 


Hahh! aku dah bagitahu k0rang, memang warna putih. Tak nak caye. Tapi k0rang pun tau la macam mana kt0rang berusaha menjaga kesucian baju nih. kalau kotor mampuih nak cuci balik. Actually semua memang macam puteri kayangan dan puteri bunian, aku je yang macam nak pegi mekah. >_<


Abang2 ph0t0g p0n nak shoot gak, yang ni aku tak tahu diorang memang tema hitam and merah ke? >_<


Yang ni baru ph0t0g2 ciyes. Diorang ni la yang tangkap kami turun ke bumi dan suruh pose, ktorang pose arr, korang jangan tak tahu yang dekat kayangan pon de studio sendiri tahu. 


Semua memang cute2! ;D 


kredit to photog - ucu irfan. (makk suke gambarr nih >_<)


kredit to photog - zulhilmi ahmad ^_^


kredit to photog - Az-man Shariff


kredit to photog - Mohammad Saufi and Dak Teropong photographer ^_^

dan sebenar nya ramai lagi photog2 yang hebat2 ! ;D tapi, aku rasa memang berat badan aku semakin naik. npe nth! keje bagai nak rak. hadoii.. lepas je dari photoshoot ni aku terus g gym, tapi tak sampai setengah jam aku dah benti sebab ngantuk. Then aku terus mandi, solat and sleep. Tetiba aku mimpi aku jumpe putera bunian. Motifff?? 

No comments:

Post a Comment