my cute Bl0g !

ASSALAMMUALAIKUM !! ^_^
Sem0ga hidup kita sentiasa di rahmati ALLAH S.W.T
amin...

Saturday, March 5, 2011

Pegi jalan2 jap ngn kawan lame ^_^

Assalammualaikum sume !! ;)) harp k0rg seht sesgt.. sbl0m aku bercel0teh ni aku nk ucap time kasih byk pada yg sudi baca aku nye p0st2 kat bl0g yg nth pape ni haa..hehe, pda silent reader (k0t ade laa pulak kn..hihi) harp k0rg akan setia mmbaca..walaup0n xk0men p0n xper.. asal k0rg sll jenguk2 aku nye bl0g yg xsehebat sape2.. ;))

Aku nk kep0h2 cket nih, hri ni kn aku g jenjalan ngn kwan lme aku tau..nme die afiqah ;)) kawan aku dri sek men yg rapat ngan aku smpai skg ;)) aku kuar jenjalan ngn die p0n sbb die dah nk g prktikal kat Langkawi de praktikal 3 bulan kat sane and sempena bezday die bulan depan..xdpt nk smbut sbb die g bulan nih.. sje je ajak die jenjalan n aku hangut adik laki aku skali..cian lak die tggal sens0rg kat umah sbb mama aku xder..g Beijing.. hehe ^

Sume gambar nih aku xedit p0n, amek gambar ni p0n ngn hp 'mahal' aku..s0ny k530i.. hihihi ;P s00..tersangat lah 'cantik' gmbar2 nye, n muke aku p0n nmpk kadg2 gelap kadg2 terang sgt dlm gambar nih.. hehe ;)) aku rasa kalau pr0 photographer p0n x hingin nk neng0k gmbr2 nih...hehe ;))

ni gmbar baru nk kuar umah ;))


"sje je nk gedik's..hihi ;PP"

Kami g Jusc0 Seremban je.. dah citu je yg dekat ngan umah aku.. ;) aku p0n xtau pe yg bez sgt kat jusc0 nih smpai sume parking penuh..jenuh laa kami tawaf 1 bangunan jusc0 2 cri parking, last2 dpt gak ! hihi..dekt lak 2 ngn pntu ms0k..alhmdulillah.. ^_^


"kami dah sampai ^_^ "

Ms0k je jusc0 aku tr0s ajak di0rg g tgkat atas.. de s0mething aku nk belikn t0k pykah.. hehe, aku belikan die gelang name2 2..hihi ;)) aku xpenah de bnde 2, jd aku p0n watkan t0k aku 1 pykah nye 1.. kmi p0n kusyuk laa memilih nme masing2 n tukang gmbar amatur 2 lah adik laki aku.. haha ;DD


"Nk pilih bentuk yg cntik2 nih ;))"

Pilih nye pilih akhirnyeee..dptlaa nme yg kami nak... tggal nk tggu kakak cine 2 pasangkn nme2 2 t0k jd gelang tangan.. ;)) lme jugk kakak 2 pasangkn.. jd kami p0n berphotoshot laa lg..hihihi ;PP cam laa gmpak sgt kmeranyee.. ;PP


"tgh tggu kakak cine kat blakang 2 psgkn gelang t0k kami ;))"


"with my little br0ther ;)) tpi cam bukn 'little' je..hihi ;)) dem0kkn adik aku ??

Tggu nye tggu..dah siap dah akhirnyee ! yeyyy !! cntik sesgt ! ^_^


"Pykah, Lili, s0wiee..gambar blurr pulak.. hihi ;PP"

Pas je dah ciap sume 2, kmi g mkn lak. kami mkn kat J0hnneys Rest0urant ;)) Kami mkn steamb0at..kdai mkn nih mmg p0pular ngn steamb0at ^_^ kami p0n makanlah dengan jaya nyee..hihi ;PP cedap jgk.. n xmahal sgt.. hrga mmg berpatutan ;)) ceh ! cam pr0m0te lak.. 0rg len dah muak dah mkn kat citu..kami bru nk try.. ;PP


"pykah dah xsbr nk mkn 2, aku je yg pndg kamera..hihi"

Dah hbs makan, kami p0n merayau2 jap kat jusc0 2, g kdai buku..tpi xbeli sbb sje2 je ms0k..hihi, sambil 2 b0rak2, ktawa2, gelak2 n tibela msa t0k kami balik.. kejap je.. sbb papa aku s0h balik sbl0m malam. Walaup0n kejap je dpt kuar.. tpi amat bermkna t0k aku ngn pykah, kami dah lme xjmpe, bile skali jmpe..mcm belangkas laa kami..hihi ;PP kpd pykah..jga hdiah gelang 2 baik2 tau ;)) jgn lupe aku bile dah smpai lgkwi 2.. cam die pg luar ngara lak..yelah ! 0versea pe lgkawi 2..hihi ;PP

Sampai je umah..sempat lak p0sing jap depn 'shin-bi' aku.. ;)) kete viva putih ni haa.. ^_^ hehe..


"aku pakai simple2 je ^^"

time kasih sbb sudi bace !! ^_^ aku sayang k0rg sesgt !! till the next p0st ya !! ;PP

No comments:

Post a Comment