my cute Bl0g !

ASSALAMMUALAIKUM !! ^_^
Sem0ga hidup kita sentiasa di rahmati ALLAH S.W.T
amin...

Monday, October 24, 2011

Cerita lepas bang0n tidur.PART 1

Assalammualaikum.. hari ni aku shift petang, lepas bang0n tidur tadi aku ter0s mengadap si lappy ni ha. K0rang jangan buat muka kelat 0k, aku dah mandi, segar bugar dah ni haa. HAHA ;D Well, entry kali ni pasal kenangan masa aku masih belajar dulu. Tak tahu kenapa hari ni terasa nak teng0k gambar2 lama. Macam semalam baru terjadi. Itulah, orang kata masa belajar terasa enj0y sesangat tapi ianya bukan sesuatu yang mudah. Time exam sume jadi musuh tradisi, c0mpete sesama rakan, r00mate and h0usemate. Jangan la kacau time tengah study, sumpah kene hempuk dengan bantal. HAHA ;D nice mem0ry p0n kadang2.

Bermula dengan time baru melangkah ke alam k0lej. Muka masing2 nerd gil000. Sesuci embun pagi. HAHA ;D

haa! jangan jerit2 0k kata gambar ni c0mel, aku dah bagi amaran awal dah tadi, muka kami memang suci. HAHA ;D (poyo giloo ayat). Bersama dengan r00mate mula2 dulu. Aku cakap mula2 sebab mereka berdua tak dapat nak sambung belajar dekat Mahsa ni. The reas0n is, yang pakai tudung purple tu.. kejap2, dua2 pakai tudung purple, aduh! k0npius terjadi di sini. Macam mana nak cakap ni eh? haa! yang di sebelah kanan k0rang, JANNAH nama die, tak sampai beberapa bulan p0n kami start belajar dia dah berhenti sebab dapat tawaran ke k0lej lain. Tinggalla aku dengan yang sebelah kiri k0rang tu, SARAH nama dia. Kalau siapa2 yang mengikuti bl0g aku dari awal akan tahu kisah SARAH ni sebab apa die berhenti dari k0lej ni jugak. SARAH berhenti sebab rezeki ALLAH nak bagi dekat dia, j0d0h dia sangat awal. SARAH dah kahwin sebab itu dia berhenti daripada k0lej. Untungla kau sarah. Aku ni ha masih lagi terk0ntang kanting kerja. HAHA ;D

Start dari situla macam2 peristiwa pahit manis berlaku. Ada yang gembira tak hingat dunia, sedih melampau2, ceria terl0mpat2. Aku bagi tunjuk kat k0rang semua dengan gambar ajelah. Bak kata Yuna 'di setiap gambar ada lagu'. Versi lili 'di setiap gambar ada makna' HAHA ;D (memang kepoyoan ayat terserlah di situ)


Sambutan Hari Jururawat anjuran Mahsa sendiri. Time ni aku and de geng yang handle event ni. Bersama penari2 mahsa. Macam bos aku berada dekat tengah2 tu. HAHA ;D b0s memang pendek 0k LOL. HAHA ;D

Bersiap sedia untuk bagi speech! OMG, im speechless that time c0z t00 nerv0us. HAHA ;D

HAri Y0uth Sedunia dekat PWTC. Memang gempak. Kami buka booth untuk WATCH club. W0mens Anti-T0bacco Health Club. Kami memang anti arr kan. Tapi hantu yang di tengah2 tu memang mer0k0k p0n. Memang hantu bet0l. HAHA ;D


Sukeeee gambar nih. Ni la di katakan gembira tak hingat dunia. Still dekat PWTC. Nice mem0ry!


Sebahagian daripada team2 aku yang bekerjasama membantu dalam Hari K0nv0kesyen f0r Degree student dekat Nic0le H0tel KL. (Gambar yang 1st, k0rang pedulik kan orang yang di belakang tuh, semak je.HAHA ;D)

Walawey. AKu rasa entry aku kali ni agak panjang. Nanti sambung lagi eh. Tajuk p0n PART 1 kan, jadi PART 2 nanti akan di 0lah bes0k pagi lepas aku bang0n tidur jugak. Ni baru sikit beb cerita time k0lej. Ada lagi. Pada yang sudi membaca and menghabiskan masa k0rang dengan bl0g aku ni. Terima kasih! Terharu! sumpah! :")) Aku p0n sebenarnya dah pening kepala mana 1 aktiviti yang aku buat dulu. Ni p0n dah berterabur. HAHA ;D xpelah. Asalkan ada sudi yang membaca. Until the next p0st! bubye! ^_^

No comments:

Post a Comment