my cute Bl0g !

ASSALAMMUALAIKUM !! ^_^
Sem0ga hidup kita sentiasa di rahmati ALLAH S.W.T
amin...

Wednesday, October 19, 2011

New life begin !

Assalammualaikum.. Setiap kali aku buka bl0g aku yang dah bersawang2 ni aku tak tahu nak taip apa, blurr.. selama beberapa bulan aku merenung k0s0ng je skrin komputer ni haa, aku p0n tak faham apa yang aku tengah buat, s0! hari ni, tanpa melengahkan masa yang semakin suntuk nih aku menggerakkan jari jemari untuk menaip dan ter0s menaip. Terjadilah post baru dalam bl0g aku. (actually, aku sebenarnya tak tahu macam mana nak mulakan ayat..haha, beng0ng giler minah ni) Anyway! ni la life aku yang agak baru jugaklah..heeee ;P

S0! bermula dari mula2 aku mintak kerja, sampaila aku dah kerja. Macam2 jugak perkara yang tak sepatutnya aku tangani. Nak buat macam mana, thats the fact, i need to face it. Aku ada la kan hantar resume yang tak lengkap dekat Pusat Perubatan Taman Desa, Jalan Klang Lama, (siapa yang tak tahu, k0rg cari kat google sendiri eh?eh? ) . Walaup0n tak lengkap, di0rang tetap panggil aku untuk interview.



Muka yang tengah nervous untuk di interview. Time kena interview memang habis aku kena balun dengan matr0n and 0rang2 HR. Keluar dari bilik interview muka aku memang bukan seperti yang di atas, tak b0leh tunjuk gambar, kang k0rang ramai2 tarik diri jadi member and pengikut aku (poy0 gil000..hahaha) . Jadi selepas kejadian yang tak di ingini tu, dah seminggu lepas tu, di0rg call ! hahahaha ;D ser0n0k sebab di0rang suruh aku ter0s kerja start minggu depan. heeeee ;)))

Orang kata malang memang tak akan berbau, nampak p0n tak. Kereta aku teraccident pulak. Ad0iyai! Lagi 2 hari tu aku nak start kerja. Cian Shinbi aku. (nama kete tu).



Aku 0k, kalau tak, tak dapat aku nak p0st kan bl0g ni.. heee ;P, jadi! dari mula aku start kerja, sampai la 2 minggu yang lepas. Aku terpaksa pergi kerja naik bas. Kelam kab0t aku di buatnya. Sekarang nama shinbi aku terpaksa tukar ke si Putih! hehehe ^_^ Kereta aku dah 0k dah skang. Syukur..

Cerita ni akan bersambung nanti. Dah lambat nak pegi kerja. By the way, hidup aku sekarang di penuhi dengan kerja, kerja n kerja. Its n0t easy t0k accept the fact that im really happy with my life n0w. My family, my friends and Muhammad Fadhli Roslan, is the pers0n wh0 always support me in everything i d0. Time kasih semua! ^_^ until the next post! ;D

No comments:

Post a Comment