my cute Bl0g !

ASSALAMMUALAIKUM !! ^_^
Sem0ga hidup kita sentiasa di rahmati ALLAH S.W.T
amin...

Tuesday, December 25, 2012

Bawal Roses Tutorial


Assalammualaikum.. ^_^

Sekarang ni kan ramai dah yang suka pakai tudung bawal. Bagi aku senang kot nak pakai tudung ni. Lagipun masok sangat dengan muka aku yang bolat nih. Buleh muncung kan seberapa tajam yang korang nak. (apa ayat aku nih). Cuma yang bezanya, tudung bawal ni ramai yang dah buat experiment atas ke-kreatif-an orang2 zaman sekarang. Macam2 pesen dan gaya yang diorang semua gayakan dengan tudung bawal. Contoh, gaya tudung bawal yang macam Najwa Latiff pakai.

(Amek gambar ni dekat google)

Masa hari raya tahun ni, aku tetiba macam teringin nak pakai tudung bawal ni. Tapi aku xde pulak nak search kat Youtube Tutorial gaya2 tudung bawal yang bez2. Tak terfikir langsung. Asek pikir nak raya je. Sudahnya, pakai letak kat kepala je. Dah habis raya baru nyesal sebab dah terteng0k macam2 jenis gaya tudung bawal. Sedih lagi. 

Tudung bawal yang aku beli dekat Uptown Danau Kota tu jenis yang ada roses tepi2 dia tu. Dua helai aku beli. Dengan bangga diri, aku nak kasi tunjuk sikit cara2 nak pakai tudung bawal roses ni. Lets check it out bebeh! 


Haa, kemain lama lagi tutorial ni. Nak meng-upload-kan video ni pun lama la jugak kan. Sampai dah masak meggi aku, dah habis makan siap hirup2 sup die bagai, baru 55%. Semua ini menguji tahap kesabaran ya amat. Bila tengok balik video sendiri, sengih sorang2 dan mula timbul syak wasangka, aku sebenarnye macam ni ke??  

Ok, hope you girls enjoy tutorial ni dan jadikan sebagai pedoman dan panduan hidup korang. Haa, sampai macam tu sekali kan. Anyway, terima kasih sebab habiskan masa korang menonton ini tutorial. Selamat mencuba.Gud luck! 


3 comments: