my cute Bl0g !

ASSALAMMUALAIKUM !! ^_^
Sem0ga hidup kita sentiasa di rahmati ALLAH S.W.T
amin...

Sunday, March 27, 2011

Buang tebiat

Assalammulaikum semua. ^_^ Entry kali ni aku nk bgtau k0rang yang aku tetiba buang tebiat, sumpah aku xpenah buat keje2 cmnih sebel0m nih. Rsa nk ketawa p0n ade, nk bg pelempang kat diri sendri p0n ade. Eh! xleh2, zalim kat diri sendiri 2, d0sa2. Mende yang aku buang tebiat 2 ni la die. Aku ttba rsa nk nyanyi n p0stkn kat bl0g bg sume 0rg dengar. nape eh??


video


Lagu ayat2 cinta 2. HAHA ;DD lntakla. Xsedap lgsung, s0re aku dlm nih mcm s0re mudak2 darjah 6. Nyanyi dengan pen0h em0si lak 2. Mmg buang tebiat la. Al0ng aku de skali time aku tgh rakam vide0 nih. Die leh ckp cmnih


"Orang yang buang tebiat nih, 3 kali jumaat g0al laa..haha"


Cih, ingat aku xphm. Nyampah. Ni sje2 laa, sesuai t0k t0nt0nan umum n masyarakt, xder unsur2 ganas 0r seks yang keterlaluan. XDER LANGSUNG. Ni semua 1st time nk buat. Orang len dah bertime2, aku bru terhegeh2 nk p0stkn mende alah ni. Xperla, time kasih pda yg sudi dengar 2 eh, sedap xsedap s0re 2 blakang cite. harp k0rg enj0y. ^_^ bye2.

5 comments:

  1. la...suke nyanyi ek?hehe
    leh tahan gak sore...leh gabung ngan aziq wat nasyid...hehehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe.. mmg suke sgt ! ^_^ gabung ngn inv0ices skali ;)) hihi

    ReplyDelete