my cute Bl0g !

ASSALAMMUALAIKUM !! ^_^
Sem0ga hidup kita sentiasa di rahmati ALLAH S.W.T
amin...

Sunday, March 27, 2011

Rahsia nama

Assalammualaikum ;)) hari ni aku nk cite sket rahsia di sebalik nama aku and nama cik abg aku 2. Melihat dripada rahsia nama ni, kebanyakkn nye semua ada pada diri masing2. Aku dpat rahsia nama ni p0n dari 1 game yang aku rasa k0rg p0n penah main. hehe. Walaup0n game je, tapi mcm bet0l je ape yang game 2 bgtau. Aku jadi excited pulak nk p0stkn dalam bl0g ni. Kalau k0rg nk tau jugk, meh bg aku nme pen0h k0rg. haha. Meh sini aku tilik. Bukan aku, game tu yang t0l0ng tilikan. TAPI ! walau cmne p0n aku xcye sgt 100%, ni just suke2 n xder kje cri kje name nye. Rahsia nama 2 di tulis dlam bahasa Inggeris.

Nurazlili Aziz

- Sensitive and sentimental, you can't help feeling depressed when someone hurts you. Shy (yeke??) and reserved you avoid talking themselves. You miss not having the protection and security you had as children. Home l0ving usually feel like spending time with your family and prefer being at home to being at a party.

Bile aku bce balik, cm nk ketawa guling2, ade yang bet0l ada laa jugk yang salah. Ke aku xpasan ke xtaula. Tapi memang interesting ;) Meh aku bgtau rahsia nama cik abg aku 2. Yang ni aku rasa mmg byk kat die sebagai se0rg bakal pegawai tentera.

Muhamad Haziq Azmen

- You are ruled by a sense of duty and punctuality. You never put off doing writing a letter or doing a job. You never avoid necessary task. You always finish what you have started and never think of d0ing a job you can't complete. Precise and methodical, you insist on getting a job done perfectly and on time. You never c0nsider having fun where there is a w0rk to d0.



Memang banyak yg bet0l aku rasa. hehe. Well ni cume suke2 je, yang bet0l ade kat dlm diri k0rg sndri. P0st yang len aku nk bgtau pulak pasal rahsia tarikh lahir k0rg ik0t n0mb0r yang dah d cmpur2 kan. Nanti aku ajar cmne nk kire. Tu semua dari pakar m0tivasi kite, Dato Dr. Hj. Mohd Fadzhilah Kamsah ^_^ yang mungkin b0leh jadi garis pnduan hidup k0rg. Yang buruk tu dari diri aku sndri dan yang baik itu dari ALLAH. sem0ga kite tidak pernah berpaling padaNYA walau berat mana dugaan yang di berikan. =')) until the next p0st !

No comments:

Post a Comment