my cute Bl0g !

ASSALAMMUALAIKUM !! ^_^
Sem0ga hidup kita sentiasa di rahmati ALLAH S.W.T
amin...

Thursday, March 24, 2011

Zip Seluar

Assalammualaikum! aku heranlaaa.. k0rg heran x? mst x kn? aku heran sbb aku p0n xtau npe aku rajin sgt nk tulis2 bl0g nih, sblum ni haram nk wat, tg0k bl0g p0n xhingin, tpi kali ni cm rajin je. buang tebiat ape. ahh! xkesahla, jnji aku xkcau 0rg len.

Entry kali ni, aku nk cite ape yg buatkan aku ni perasan sgt. xsgka aku cmtuh.haha. Biar arr. Ingat aku s0rg je? 0rg len p0n ade tau.

Di 0pis aku yg penuh sesk ngn student2 yg nk tya s0klan yg bukn2. Nseb bek aku baik, jwb je ape2 s0klan yg di0rg bg.

Student : kak, Puan Jamaliah 2 sape? 0rg ke?
lili : xlah, monster.
student : hahaha, akak ni pndai gak wat lawak kn?kn?
lili : pasni akak ms0k rja lawak, jgn xv0te lak.
student : (ter0s gelak2 n caw dri citu)
lili : (tensi0n !! ade ke patut tya b0s aku 2 0rg ke x?? memg lah die garang kalahkn rimau, xyahla tya s0klan cmtu. cih! )

Aku dengn kelam kabut nye menyiapkn surat2 nk d bg ke hospital2 tentera. Macam2 pr0t0k0l nk wat surat t0k tentera nih, kne ik0t sylibus (mmg salah eja p0n, ik0t je), mmg penin gak pale aku, tpi nk wat cmne, tntera pen0h ngn disiplin ! ;))

Hbs wat surat, aku kne g ph0t0stat b0rg t0k mudak2 batch yg student nye 678 0rg. AKu REPEAT ! 678 ORANG ! nk kene photostat 1 set de 2 kertas. AHH! k0rg kire laa sndiri bpe byk yg aku kne phot0stat. Dengan berbekalkn kudrat n kekuatan yg ade, aku bwk 4 bndle kerts A4 2 kat atas t0k d ph0t0statkn.

Smpai je kat mesin ph0t0stat 2 aku blurr, mesin 2 lebih besar dri aku ! mak aii..cmn0 nih, b0sar eh kalahkn den. Setiap inci mesin 2 aku ter0ka. Nk wat cmne nih?? nk tekan ape? Last2 de s0rg kakak 2 dtg tawrkn dri t0k t0l0ng, fuhh..lega.. sesi temu bual p0n mule. Ni mls nk cite, pnjg sgt.

Skg aku dah tau nk kendalikn mesin besar gajah ni ha. Dengan gaya nya aku p0n ph0t0stat set demi set..demi set... dan ! ttba dtg s0rg brader nih, fuhh.. hensem wa ckp lu ! cam muke RYEOWOOK 2! (k0rg mst ckp ahh..cket2 nk penyanyi k0rea je - lntak sbb mmg cmni p0n muke die ! Minyk wangi ape nth die pkai smpai nek penin gak pale aku. xper2, jnji hnsem..hihi ;PP



lili : (mak aii..hnsemnye kjdian yg ALLAH wat nih)
'die' : (ttba die pndg aku, n die teg0r ! ) errr...awak..
lili : ye sya (dengn senyuman paling menawan aku bg)
'die' : errr..x..x.. sya pggil 0rg yg kat blakang awak..s0ry ye..

Haaa?? aku ter0s t0leh, rupenye de kakak yg tgh menulis kat blakang aku ! laaa..ble pulak laa kakak nih ms0k. Malu nyeeeeeeeeeeeeee!! ya Tuhanku, mcm nk tercab0t jntung aku. Nsb bek smpat k0ntr0l cun lg. Die dah tersengih2 dah. cih! kuang asam nye mamat ! jga k0 ! k0 wat taik eh ngn aku. xper2. Malu tahp gaban dah nih, siap k0.

lili : err..awak.. sya nk bgtau smething kat awak b0leh?
'die' : ye sya.. awak nk ckp yg awak minat kat sya ke? hehe
lili : (weekk, nk terkuar aku nye bih0n aku mkn td) err...x..x, zip suar awak terbukk la.

Die dgn muke yg berasap ter0s tg0k bawah, n die tr0s bla dri citu ngn muke merah2. KAHKAHKAH ;DD mmg dri td p0n zip die terbukk, di sbb kn hnsem nye pasal aku diamkn aje. NAh ! amek k0 ! wat taik ngn aku lg. K0 yg watkn aku terpkse bgtau pasal zip k0 2. Smpai hbs aku ph0t0stat aku ktwa je, ;DD

Aku ktawa smpai umah. Gile ape, tpi dah mmg bet0l. Cite kat fmily aku sume ktwa cm nk lemas2 dah. Last2 bile stiap laki kmi berselisih, die b0leh wat U-Turn balik. Yang ni p0n aku nk gelak, sbb die mengingtkan aku pasal dulu p0n aku penah x zip suar !


No comments:

Post a Comment