my cute Bl0g !

ASSALAMMUALAIKUM !! ^_^
Sem0ga hidup kita sentiasa di rahmati ALLAH S.W.T
amin...

Sunday, March 13, 2011

Katering Papa !! ;))

Assalammualaikum sume !! ;)) k0rg sume pe cite eh?? letih x k0rg nk bce bl0g kgkwan k0rg? aku? aku xletih p0n..aku suke.. hihihi ;)) suke nyibuk2 bce hal 0rg.. hehe.. sejak 2 menjak aku wat bl0g nih..aku dah kenal dah bl0gger2 yg feymes yg meletup2 wa ckp sama lu.. Ble dh bce bl0g mereka2 tuh..aku dah tau npe di0rg leh feymes..sbb jln penceritaan di0rg yg sgt simple and menarik.. xbebankan pale otak k0rg.. ;)



Tapi di0rg dah feymes..ape2 je cite msti 0rg akan bce nye lah.. aku p0n nk jugkk..walaup0n xramai yg bce.. dlam 10 0rg mgkin 1 stgh 0rg..ait ~ cmne 2..lntaklah..haha ;PP. Seperti yg k0rg maklum (yg kenal aku dah tau laa..;) papa aku de wat bisnes katering. S0, aku nyibuklaa lg nk tlg papa aku t0k kerja ngn die.. nk cri duit p0ket..hahaha =DD 0rg senang2 je nk dpt duit p0ket ngn bapak di0rg..aku kne krje ngn bapak aku bru leh dpt.. tpi cmtulah bisnes kalau k0rg nk tau.. xkire fmily.. ;))



nilah muke aku time nk mule kje.. muke yg terburuk aku bg ! nah amek ! ;DD





Byk lg nih gmbr2 aku yg sengal2 yg kalau 0rg tg0k p0n cm nk bg pelempang je.. hahaha ;D ade aku kesah ! ;PP (xedit p0n..malas)

lili ckp "yeahh ! aku yg terhebat !"

mama ckp "y0lah 2, kot pth pingg k0 kang, ajiq p0n xnk nnt"

ttbe je mama aku ms0k pasal ajiq aku... blurr..( -.- )

Smbil2 kit0rg nyusun pggan2, sudu2 n yg seangkatan dengannye, kmi watla kje2 yg xberpaedah seperti di bawah :

"undilah sya ! sile2 ! undian sms p0n leh gak ! spe yg terpnts undi sya akn dpt air mineral b0t0l besar ni haa! "

Ttba je mama aku p0n j0in skali.

mama : asyik k0 je yg nk peymes, meh sini mama lak !

mama : Undi sya ! org pertma undi ank die akn dpt mkn free kat tdika sya selama satu hri je cukup ! xyah lebih2 !

lili : apolah mama nih. hahaha ;DD

Setelah bertungkus lumus berkemas n cri psal smbil wat kje, kmi sume kepentan, sume dah ttd0, aku je xleh nk td0..cih ! jeles !


syyhhh diam.. kne penmpr j0p0n mama den nnt.. smggu x berckp kang.

Tid0 nye tid0, papa aku p0n smpai bwk mkanan. yeyy! time 2 eat !

mama : oii..oii.. 2 bukn t0k kitelah, ni t0k 0rg yg dtg nih. kite mkn kat luar, lg cedap.

Dengan lajunye kpala papa t0leh kat mama ngn muke kerut2..hihi, mama sengih sens0rg. Kami dengn pnts n tgkas menyiapkn sume peralatn mknan n mcm2 lah, k0rg neng0klaa sndri.

pnjg lak entry kali nih aku rsa. N sebenr nyee ni muke buruk kit0rg time nk susun2 brg, nk wat kje nnt bru kmi transf0rm yg cntik cket.. cket je. hahaha ;DD nnt la cite kat p0st yg len. Time kasih pd yg sudi bce ! jmpe lg ! bye2 ! ^-^

1 comment: