my cute Bl0g !

ASSALAMMUALAIKUM !! ^_^
Sem0ga hidup kita sentiasa di rahmati ALLAH S.W.T
amin...

Monday, March 21, 2011

Change

Assalammualaikum ! yoo... hri2 sya gmbra..sya gmbra hri2.. yeke?? nthlaaa.. k0rg sume seht? entry kali nih nk cite pasal smbungn aku t0l0ng papa aku katering.. xsmpt nk hbskn semalm.. hehe ;)

Pas je sume peralatan ngn makanan dah kami sediakn, tibala msa t0k kmi bersiap t0k mlm nih nye event. Kmi pg ke Econsave nye shopping cntre..xlah besar sgt, tpi 0klah.. mcm2 gak kat dalm 2.. dekat2 je ngn dewan tmpat aku kje tu haa. Pertukaran p0n bermule skg ! jeng2 !


Xcntik mne p0n, simple je..nk kje angkat2 barang xkn nk pakai bju kurung lak. Smbil2 tu aku 1 family g la sh0pping2 cket, bli ape2 yg patut. ;)


berp0sing smpai ujan p0n naik mendung tg0k kit0rg (pe aku ckp nih? abaikan).






Dah tibe msa bekerja p0n kit0rg msih lg bergmbr. HAHA ;D mne x nye, adik aku bru beli hp bru.. Experia X8, aku jelaa yg terhegeh2 nk gune..hihihi..mmg muke xmalu ;PP. Pent jugk sbnrnye katering nih..ianya bukn sesuatu yg mudah. Kite kne bet0l2 ik0t kehendak customer n berikan yg terbaik ^_^


apsal aku nmpk kurus?? ke sbb edit?? X OK..mmg aku dah kurus ! wakakaaka ;DD

Jadi, ni lah hujung citenye..kje x wat ape xwat bergmbr je lebih..haaa ni tipu, kmi wat kje lah, smbil2 2 berkamerala kmi wlup0n xseberpa. Pape p0n ! thanks pde yg sudi bce ! cyg k0rg !! big hug t0 all of you !! ^_^ mmuuuahhh ! until the next p0st ! ;))

2 comments: